Tuesday, April 17, 2007

O, dawno nie pisałem, szlag trafił systematyczność, jak zwykle Kamil. No ale obejrzałem 2 sezony Prison Break, Lost (grube przez PH - ha!), 24 mam w pokoju i czekam na jakiś fajny wolny dzień żebym mógł sobie ogarnąć bo rano przed pracą nie chce mi się za nic zabierać. A w ogóle to byłem w szkole dla debili i kurde no nikogo tam nie darzę sympatią, buce same jak ch... którzy myślą że są zabawni, w dodatku nikt nie pali poza mną, a żeby skoczyć na fajkę to trzeba jakieś 5 minut iść bo szkoła ma strasznie dziwną budowę i tylko jedno wyjście jest otwarte, fikoł. A i właściciel pubu z ukradzioną lampką oczywiście dowiedział się o incydencie, bo ktoś tam ze znajomych powiedział komuś, ten ktoś komuś no i trafił news do właściciela i właściciel powiedział komuś, który powiedział komuś który powiedział mojemu kumplowi, który powiedział mi że mam oddać, hohohoho. Już lecę, pewnie. Ogólnie to ja już wbijam nie piję, bo głupie rzeczy robię i myślę że są śmieszne, co najgorsze. Kupiłem sobie płytę Amy Winehouse - Back To Black, strasznie się jaram, ale mega lipa że nie stać mnie było na normalną wersję za 60 zł, bo polska to biedna jest w ogóle i książeczka okrojona, chujowy napis "polskie wydanie" na okładce i nie ma jednego kawałka. Niezaciekawie. Świat schodzi na psy, wczoraj dowiedziałem się że wśród młodzieży gimnazjalnej panuje obecnie moda na różowe skarpetki - u facetów! Ja emigruję, nie proszę, drugie Niemcy nam się robią w kraju. Jak najdalej na wschód Kamil. Uch...

3 comments:

Anonymous said...

widze ze dawno nie odwiedzlaem twojej strony, to tak z sentymantu sie wpisuje:)

Iga said...

dobre... motto

mam siostrę w wieku gimnazjalnym, szczęśliwie kilkaset kilometrów dalej, bo nie mogłabym patrzeć... Na tą dzisiejszą młodzież.

Właśnie Amy mi wskoczyła na playlistę, też chcę płytę, ale polska bida każe czekać ;)

Anonymous said...

AZB: Kiedy coś nowego na blogu?